- „Shooting brake” veržlaus universalo siluetas atkartoja „Kia Proceed Concept” modelio formas
- Tikras europietis: išvaizda, konstrukcija ir važiavimo savybės sukurtos Europoje
- Talpi net 594 l talpos bagažinė su kupė stiliaus formomis
- Variklių gama visiems skoniams – benzininiai ir dyzeliniai bei galingas 1,6 l T-GDi agregatas GT versijoms bei galimybė rinktis „GT Line” komplektacijas
- Bus gaminamas Slovakijoje ir turės standartinę visiems modeliams 7 metų arba 150 000 km garantiją
- Pardavime nuo 2019 m. I ketvirčio
Barcelona, Rugsėjo 13, 2018 – Naujasis „Kia ProCeed” modelis savyje derina įspūdingą išvaizdą ir didelę erdvę bei praktiškumą. Tai automobilis, kurio kėbulas įvardijamas kaip „Shooting Brake“ – penkiaduris sportiškas universalas. Šiandien surengtas oficialus jo debiutas, o publika pirmą kartą automobilį pamatys tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje. Šio automobilio prekyba prasidės kitų metų pirmąjį ketvirtį.
„Kia Motors Europe“ vykdantysis direktorius Emilio Herrera sako, kad „ProCeed“ yra automobilis, kuris puikiai atspindi „KIA“ kompaniją. Tai fantastiškai gražus sportiškas universalas, kuris vairuotojams pasiūlys ne tik išskirtinę išvaizdą, bet ir salono erdvę bei praktiškumą, kuriuo gali pasigirti tik universalai ir tai yra unikalus pasiūlymas vidutinio dydžio šeimyninių automobilių klasėje. Pritaikytas Europos keliams ir Europos vairuotojams, „ProCeed“ suteiks nepakartojamą malonumą vairuotojams. Jis gaminamas Europoje ir atitinka aukščiausius kokybės standartus bei suteikia jo vairuotojams pasitikėjimo, nes automobiliui suteikiama net 7 metų arba 150 000 km ridos garantija.“
Perėmęs pavadinimą iš antros kartos „Kia pro_cee‘d“ trijų durų kupė, tai yra automobilis, kurį nuo pat pirmojo eskizo kūrė Frankfurte įsikūręs „KIA“ kompanijos Europos padalinys. Jis bus gaminamas Žilina mieste esančioje „KIA“ gamykloje Slovakijoje. Toje pat gamykloje gaminami ir „Ceed“ hečbekas bei universalas, vadinamas „Ceed Sportswagon“.
Siekdami pabrėžti šio modelio išskirtinį sportiškumą „ProCeed” gamintojai poardavinės tik sportiškiausios GT arba sportiniais akcentais papuoštos “GT Line” komplektacijos.
„Nuo debiuto Europoje pradžios, kuris įvyko 2006 metais, „Ceed“ šeima šiame žemyne sulaukjė jau daugiau kaip 1,3 milijono pirkėjų ir šis modelis kartu su „Sportage“ yra vienas geriausiai parduodamų „KIA“ modelių Europoje. „ProCeed“ šį skaičių dar labiau padidins,“ – komentuoja E. Herrera.
„ProCeed” gamyba prasideda jau lapkritį, tačiau pirmuosius pirkėjus automobilis pasieks iš karto po Naujujų.
Dizainas
Unikalus „Shooting Brake” siluetas
Nors tai nėra visiškai naujas, tačiau labia retai naudojamas kėbulo tipas, kuris taps puikia alternatyva tiems, kam patinka triduriai hečbekai, tačiau kuriems būtinas tuo pat metu ir praktiškas automobilis. Naujos kartos „ProCeed” neabejotinai turi kupė genus, tačiau nestokoja praktiškumo. Žemesnis ir ilgesnis negu „Ceed” hečbekas arba universalas, automobilis atrodo itin veržliai ir taps unikalus pasiūlymas savo klasėje.
Automobilį kūrė „KIA“ Europos padalinio dizaino centras, įsikūręs Frankfurte, Vokietijoje, o šiam darbui vadovavo vienas žinomiausių pastarojo meto automobilių dizainerių Gregory Guillaume, kuris yra kompanijos Europos dizaino centro vadovas, jo komandai padėjo ir „KIA“ prezidentas bei vyriausias dizaineris Peter Schreyer.
Automobilio visos kėbulo dalys yra sukurtos naujai ir netinka hečbekui – bendri yra tik priekinis variklio dangtis ir priekiniai sparnai. Automobilis yra 4605 mm ilgio ir tai yra 5 mm daugiau negu hečbekas. Tuo tarpu jo aukštis yra tik 1422 mm, t.y. net 43 mm žemiau universalo. Automobilis yra žemas ir sportiškas, jo prošvaisa yra vos 135 mm ir tai dar labiau sustiprina sportiškumo įspūdį.
Iš pradžių „ProCeed“ pirkėjai galės rinktis iš dešimties kėbulo spalvų. „GT Line“ pirkėjai galės rinktis 17 arba 18 colių ratlankius, kai tuo tarpu sportiškesniojo GT versijos bus parduodamos tik su 18 colių ratlankiais.
Interjeras ir komplektacijos
Universalo erdvė ir praktiškumas dera su sportiškomis proporcijomis
Viduje „ProCeed“ yra toks pat patogus ir ergonomiškas kaip ir likusi „Ceed“ šeima. Interjere dominuoja aukštos kokybės minkštos lietimui medžiagos, metalizuoti akcentai ir horizontaliai išdėstyti prietaisai.
7 colių lietimui jautrus ekranas centrinėje konsolėje ir žemiau išdėstyti audio sistemos ir klimato kontrolės mygtukais pažįstami iš kitų „Ceed“ versijų. Tačiau centrinė konsolė nežymiai pakreipta į vairuotoją, kad būtų lengviau ja naudotis vairuojant.
„ProCeed“ modelis nuo savo šeimos šiek tiek skiriasi sportiškesniais akcentais. Pilkas paprastų „Ceed“ mpodelių lubas pakeitė juodos, o durų apdailoje panaudota daugiau blizgios metalizuotos medžiagos. Vairas siekiant priduoti daugiau sportiškumo yra su nupjauta apatine dalimi, o tie, kas rinksis automatinę pavarų dėžę su dviguba sankaba pavaras galės perjungti ir metalinių lopetėlių prie vairo pagalba.
Pirkėjai gales rinktis iš keleto skirting sėdynių, kurios visos turės išsiuvinėtą GT logotipą. Sportiškiausi modeliai turės ir sportiškiausias sėdynes – su dar didesne ir labiau išreikšta šonine kūno apsauga. GT sėdynės aptrauktos oda arba versta oda ir persiųtos kontrastingais raudonais siūlais.
Automobilio erdvi platforma viduje, nepriklausomai ar priekyje ar gale sėdintiems, leidžia mėgautis erdve. Bagažinėje vietos daugiau negu didelės daugumos paprastų tokios klasės hečbekų. Bagažinės talpa yra net 50 procentų didesnė negu paprasto „Ceed“ hečbeko ir sudaro net 594 litrus. Žemas kėbulas reiškia ir žemą parovimo aukštį, o tai didelė paspirtis tiems, kam teks į bagažinę kelti sunkius daiktus.
Tiesa, “Ceed Sportswagon” universal bagažinės tūris yra apčiuopiamai didesnis, sudaro net 625 litrus, tačiau „ProCeed“ galines sėdynes prireikus galima nulenkti tokiomis pat kaip ir universalo modelyje proporcijomis: 40:20:40. Be to, šis procesas nereikalauja pastangų – jį galima atlikti rankenėlės palenkimu iš bagažinės – nereikia eiti į salono vidų. UŽ papildomą kainą siūloma sistema, kuri leidžia bagažinės duroims atsidaryti automatiškai, jeigu sistema nustato, kad prie automobilio galo priėjo žmogus, turintis raktą.
Važiavimas ir valdymas
Sukurtas Europoje, kad suteiktų kuo daugiau džiaugsmo vairuotojui
„ProCeed“ buvo sukurtas ir yra skirtas išskirtinai tik Europos vairuotojams ir yra pritaikytas važinėti Europos keliais. Europa išsiskiria iš visų kitų kontinentų savo unikaliais keliais – vingiuotais asfaltuotais kalnų keliukais ir neriboto maksimalaus greičio greitkeliais Vokietijoje bei ankštomis ir apkrautomis Europos megapolių senamiesčio gatvelėmis. „ProCeed“ buvo išmokintas susitvarkyti su visais šiais iššūkiais.
Jau standartinėje įrangoje “Kia ProCeed” turi nepriklausomą visų ratų pakabą, kuri leidžia paisiekti neprilygstamas automobilio valdymo savybes. Nors automobilis kurtas pasinaudojant “Ceed” ir “Ceed Sportswagon” važiuoklėmis, ji buvo gerokai patobulinta. Dėl to automobilis pasižymi puikiu valdomumu ir beveik žaibiškomis reakcijomis į vairo pasukimus, o kėbulas posūkiuose beveik nekrypsta. Tuo pat metu naujasis automobilis išlieka stabiles posūkiuose ir komfortiškas greitkeliuose.
Automobilis turi 5 mm žemesnę pakabą, palyginus su standartiniais „Ceed“ šeimos nariais, o jos važiavimo savybes gerino „Hyundai-KIA“ koncerno automobilių bandymų ir sportinių automobilių kūrimo skyriaus vadovas Albert Biermann.
Varikliai
Tik su turbinomis ir skirti specialiai šiam modeliui
„ProCeed“ modelyje montuojama didelė gama įvairių variklių, kurie patenkins net išrankiausio europiečio skonį.
„ProCeed GT Line“ modelis yra siūlomas su vienu iš trijų varikliu. Benzininis – tai jau žinomas iš kitų modelių 1,0 l tiesioginio įpurškimo su turbina T-GDi variklis, kurio galia – 120 AG ir 172 Nm. Galingiausias šios šeimos variklis yra naujas 1,4 l T-GDi agregatas su turbina, jo galia siekia 140 AG ir 242 Nm. Abu varikliai atitinka EURO6d ekologijos standartą.
Be to pirkėjai gali užsisakyti ir versiją su dyzeliniu „Smartstream“ 1,6 l CRDi tiesioginio įpurškimo varikliu. Tai naujas variklis, sukurtas siekiant optimizuoti degimą, jis yra lengvas ir pasižymi nedideliais gabaritais. Tai naujausias ir „švariausias“ kompanijos dyzelinis variklis. Jis pirmiausia bus montuojamas į „ProCeed“ modelius. Jo galia – 126 AG ir 280 arba 320 Nm sukimo momentas, priklausomai su kokia – mechanine ar automatine – pavarų dėže yra montuojamas.
Galingiausias – GT modelio variklis. Jis yra toks pat, koks montuojamas į ankstesnės kartos „Ceed GT“ modelius – jo galia yra 204 AG ir 265 Nm. Tikslesnius techninius dinaminius šio modelio duomenis kompanija publikuos vėliau.
Technologijos ir saugumas
Inovacijos gyvenimą daro lengvesniu, sauguesniu ir komfortiškesniu
Kaip ir visi „Ceed“ šeimos modeliai, tai bus vienas technologiškiausių automobilių savo klasėje, kuris savininko gyvenimą padarys lengvesnį, komfortiškesnį ir saugesnį kelyje.
7 colių lietimui jautrų ekraną turinti multimedija sistema yra siūloma standartiniams modeliams, o norintys galės užsisakyti ir dar didesnį, 8 colių lietimui jautrų ekraną su navigacijos sistema, kuri sukurta kartu su TomTom®. Sistema leidžia prisijungti savo išmanųjį telefoną Apple CarPlay™ (nuo iPhone 5) ir Android Auto™ (nuo Android 5.0 (Lollipop)) programėlių pagalba.
Be to, pirkėjai gales sužsisakyti ir puikiai skambančią „JBL Premium” garso sistemą su Clari-Fi muzikos atkūrimo technologija.
Tie, kas užsisakys modelius su automatine pavarų dėže ir dviguba sankaba, gales keisti vairavimo režimus - priklausomai nuo savo norų gales važiuoti sportiniu arba paprastu režimu.
Šalto klimato šalių vairuotojai turbūt įvertins galimybėę užsisakyti šildomą priekinį stiklą, galimybę ne tik pasišildyti, bet ir ventiliuoti sėdynes bei šildyti galines sėdynes, visi automobiliai turės bevielį telefono kroviklį.
„ProCeed“ modelis standartinėje komplektacijoje turės 6 saugos oro pagalves bei gausybę aktyvaus saugumo sistemų, tokių kaip automatinės šviesos, vairuotojo nuovargiuo nustatymo sistema, eismo juostų laikymosi sistema, susidūrimo perspėjimo ir prevencijos sistema ir kt. Automobilis turės antro lygio autonominio vairavimo sistemą, kuri leis sekti paskui priekyje važiuojantį automobilį neiškrypstant iš savo eismo juostos bei greitėjant ir lėtėjant priklausomai nuo to, kaip važiuoja priekyje esantis automobilis. Ši sistema veikia iki 180 km/h greičio diapazone.
2018 KIA PROCEED – TECHNINIAI DUOMENYS
Kėbulas ir važiuoklė
Penkių durų penkių vietų C segment hečbekas su plieniniu „Shooting brake” tipo kėbulu. Galimi pasirinkti dyzeliniai arba benzininiai trijų arba keturių cilindrų varikliai, varomi priekiniai ratai per 6 pavarų mechaninę arba 7 pavarų automatinę greičių dėžę su dviguba sankaba.
Varikliai
Benzininiai
1.0-l / 120 AG T-GDI (1.0 T-GDI)
Tipas 3-cilindrų eilėje, su turbina
Darbinis tūris 1.0-l, 998 cm3
Cilindro skersmuo/eiga 71.0 x 84.0 mm
Suspaudimo laipsnis 10.0:1
Maks. galia 120 AG (88 kW) @ 6,000 rpm
Maks. Sukimo mom. 172 Nm (127 lb ft) 1,500-4,000 rpm
Vožtuvai 12 (4/cilindrui)
Įpurškimo sistema Tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro 6d TEMP
1.4-l / 140 AG T-GDI (1.4 T-GDI)
Tipas 4-cilindrų eilėje, su turbina
Darbinis tūris 1.4-l, 1,353 cm3
Cilindro skersmuo/eiga 71.6 x 84.0 mm
Suspaudimo laipsnis 10.0:1
Maks. galia 140 ps (103 kW) @ 6,000 rpm
Maks. Sukimo mom. 242 Nm (178 lb ft) @ 1,500-3,200 rpm
Vožtuvai 16 (4/cilindrui)
Įpurškimo sistema Tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro 6d TEMP
1.6-l / 204 AG T-GDI (GT)
Tipas 4-cilindrų eilėje, su turbina
Darbinis tūris 1.6-l, 1,591 cm3
Cilindro skersmuo/eiga 77.0 x 85.44 mm
Suspaudimo laipsnis 10.0:1
Maks. galia 204 AG (150 kW) @ 6,000 rpm
Maks. Sukimo mom. 265 Nm (195 lb ft) @ 1,500-4,500 rpm
Vožtuvai 16 (4/cilindrui)
Įpurškimo sistema Tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro 6d TEMP
Dyzeliniai
1.6-l / 136 AG Smartstream CRDi diesel (1.6 CRDi)
Tipas 4-cilindrų eilėje, su turbina
Darbinis tūris 1.6-l, 1,598 cm3
Cilindro skersmuo/eiga 77.0 x 85.8 mm
Suspaudimo laipsnis 15.9:1
Maks. galia 136 AG (100 kW) @ 4,000 rpm
Maks. Sukimo mom. 280 Nm (207 lb ft) @ 1,500-3,000 rpm (6MT)
320 Nm (236 lb ft) @ 2,000-2,250 rpm (7DCT)
Vožtuvai 16 (4/cilindrui)
Įpurškimo sistema Common-rail tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro 6d TEMP
Transmisija
6 pavarų mechaninė (MT)
7 pavarų automatinė su dviguba sankaba (7DCT)
1.0 T-GDI1.4 T-GDI1.6 CRDiGT
Mechaninė 6-pav. MT 6-pav. MT 6-pav. MT 6-pav. MT
Automatinė--- 7-pav. DCT7-pav. DCT7-pav. DCT
Pavara
Priekiniai varantieji ratai (visiems modeliams)
Pakaba ir amortizatoriai
Priekis Nepriklausoma MacPherson tipo, spyruoklės ir dujiniai amortizatoriai, su stabilizatoriumi
Galas Nepriklausoma su ant skersinio sumontuotomis dvigubomis svirtimis, spyruoklės ir dujiniai amortizatoriai, su stabilizatoriumi
Vairo mechanizmas
Tipas Elektrinis vairo stiprintuvas
Santykis 12.7:1
Vairo apsisukimai 2.44
Apsisukimo spindulys (m) 10.6
Ratai ir padangos
Standartiniai Lengvo lydinio 17 colių, 225/45 R17
Opcija Lengvo lydinio 18 colių, 225/40 R18
GT (standartiniai) Lengvo lydinio 18 colių, 225/40 R18
Atsarginis Remonto komplektas arba laikinas atsarginis ratas (opcija)
Stabdžiai
1.0 T-GDi1.4 T-GDi1.6 CRDiGT
Skersmuo priekyje (mm) 288 x 25 288 x 25 288 x 25 320 x 28
Tipas (priekyje) Ventiliuojami diskai
Skersmuo gale (mm) 272 x 10* 272 x 10* 272 x 10* 284 x 10
Tipas (gale) Diskai
*284 x 10 Priklausomai nuo rinkos gali būti montuojami didesnio skersmens
Išorės išmatavimai (mm)
Ilgis 4,605 Plotis* 1,800
Aukštis 1,422 Ratų bazė 2,650
Priekinis išsikišimas nuo ratų 885 Išsikišimas nuo ratų gale1,070
Tarpvėžė priekyje** 1,559 / 1,555 Tarpvėžė gale** 1,567 / 1,563
Prošvaisa 135
*neskaičiuojant galinio vaizdo veidrodėlių
**su 17 colių ratais / 18 colių ratais
Interjero išmatavimai (mm)
I eilėII eilė
Aukštis 962 950
Vietos kojoms 1,073 875
Plotis pečių lygyje 1,428 1,399
Plotis klubų lygyje 1,370 1,346
Talpos
Degalų bakas50 l
Bagažinė (VDA) 594 l
NB: Dinaminiai rodikliai ir degalų sąnaudos šiuo metu sertifikuojamos ir bus paskelbtos prieš pardavimo pradžią 2019 m.