- Visiškai naujas „Kia Sorento“ saugumo bandymuose įvertintas aukščiausiu balu.
- Žymiai tvirtesnis kėbulas ir platus aktyvaus saugumo technologijų pasirinkimas.
- Pardavimai Europoje prasidės 2015 m. pirmojoje pusėje.
Frankfurtas. 2014 m. gruodžio 5 d. Europos nepriklausomos saugumo bandymų institucijos „Euro NCAP“ atliktuose testuose naujojo „Kia Sorento“ saugumas buvo įvertintas maksimaliu balu – penkiomis žvaigždutėmis.
Itin aukštus balus „Kia“ visureigis gavo net keturiose kategorijose (Suaugusių keleivių saugumas - 90 %, Vaikų saugumas - 83 %, Pėsčiųjų saugumas - 67 % ir Saugumo įranga -
71 %). Tokių rezultatų automobiliui pavyko pasiekti dėl tvirtesnio kėbulo ir plačios aktyvaus bei pasyvaus saugumo sistemų gamos.
„Sorento“ buvo ypatingai giriamas už keleivių saugumą. Susidūrimo atveju keleiviai liktų maksimaliai apsaugoti, nesvarbu, kurioje sėdynėje jie besėdėtų. Visi keleiviai, įskaitant ir sėdinčius trečiojoje eilėje, būtų gerai apsaugoti nuo kaklo sužalojimų. Už puikų pėsčiųjų saugumą reikėtų dėkoti smūgį geriau „sugeriančiam“ bei susidūrimo atveju šiek tiek pakylančiam variklio dangčiui.
Pasyvus saugumas: žymiai tvirtesnis kėbulas
Naujojo „Sorento“ kėbulo struktūra yra žymiai tvirtesnė, nes automobilio gamybai buvo pasirinktas tvirtesnis plienas ir jis naudotas gaminant didesnę kėbulo dalį. Ankstesnės kartos modelis buvo pagamintas naudojant 24,4 proc. ypač tampraus plieno (UHTS), o naujasis „Sorento“ – 52,7 proc. Taigi naujojo modelio kėbulas gali pasigirti didesniu vientisumu susidūrimo atveju ir 14 proc. pagerintu standumu bei atsparumu gniuždymui.
Naujausios kartos „Sorento“ kėbului gaminti taip pat naudojamas daugiau negu du kartus tvirtesnis nei pirmtako (4,1 proc.) karšto štampavimo plienas (10,1 proc.). Jis padėjo dar labiau sutvirtinti priekinį ir vidurinį statramsčius.
Aktyvus saugumas: naujausios technologijos
Naujasis „Sorento“ gali pasidžiaugti puikiu balu Saugumo įrangos kategorijoje. Standartinės modelio įrangos paketui priklausanti „Vehicle Stability Management“ (VSM) sistema užtikrina, kad stabdant posūkyje automobilis išliks stabilus. Prastu sukibimu pasižyminčiame kelyje nepakliūti į bėdą padės elektroninės stabilumo kontrolės sistema (ESC) ir aktyvus elektroninis vairo stiprintuvas.
Pirkėjams taip pat siūlomas itin ilgas papildomos aktyvaus saugumo įrangos sąrašas, kuriam priklauso ASCC („Adaptive Smart Cruise Control“) sistema, LDWS („Lane Departure Warning System“) išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema, BSD („Blind-Spot Detection“) sistema, kuri vairuotojui šoniniame veidrodėlyje perspėją, jo „aklojoje zonoje“ atsirandus kitam automobiliui, RCTA („Rear Cross-Traffic Alert“) sistema, įspėjanti apie kitus automobilius parkuojantis aikštelėje ir SLIF („Speed Limit Information Function“) sistema, kurį, „stebėdama“ kelio ženklus, prietaisų skydelyje parodo tame ruože leistiną greitį.
Naujojo „Kia Sorento“ prekyba Europoje prasidės 2015 m. pirmojoje pusėje.